[Gfoss] help dem...

Lun 1 Apr 2013 10:49:44 CEST

Ciao Novarese,
mi sembra che non ci sia scritto da nessuna parte per un DTM è la
rappresentazione vettoriale di un DEM... tu dove lo leggi?

/digital terrain model (DTM)/ - a Three-dimensional model of digital
elevation data (DEM - see previous definition) for cartographic
representation. Terrain models are often displayed as grids,
superimposed over topography maps to illustrate peaks and valleys.

Solo per capire eh... pensavo di avere le idee chiare a riguardo :-)
Ale