[Gfoss] Problema con ST_Distance_Sphere in PostGIS

Gio 19 Nov 2009 16:22:38 CET

dalla documentazione:

This function currently does not look at the SRID of a geometry and
will always assume its in WGS 84 long lat. Prior versions of this
function only support points.

quindi restituisce esattamente la distanza di un grado espresso in metri.

Ciao,

Stefano