[Gfoss] "macchinette"

Alberto Gistri ag at libersoft.it
Thu Jul 12 18:08:29 CEST 2007

Ciao a tutti,

Dopo i messaggi in lista mi sono messo a cercare e ho trovato questi
strumenti

Qualcuno ha esperienze dirette sul loro uso/personalizzazione?

http://www.tomtom.com/
http://www.tomtom.com/gpl
http://www.opentom.org/

http://www.unipg.it/~afrigeri/PGS/

http://www.videomasteritalia.it/gps/gps.htm
http://www.videomasteritalia.it/gps/etrex.htm
http://www.garmin.com/

http://developer.garmin.com/
Welcome to the Garmin Developer website - a developer zone dedicated to
software developers and content providers who want to make their
website, applications and data content compatible with Garmin navigation
systems. Gain access to free and licensed Garmin resources and a library
of Application Programming Interfaces (APIs), toolkits and web services
broken into 4 main categories:

(ma garmin NON è Libero, vero?)           <-------------------

http://www.openmoko.com/
http://www.openmokoboard.org/ita/

Sono iscritto da poco alla lista. Se ne avete già parlato mi basta il
link ai vecchi messaggi.