[Gfoss] WebMapping: Editing online

Gianni.Barrotta at corenet.it Gianni.Barrotta at corenet.it
Thu Oct 12 16:03:37 CEST 2006

Aggiungo un esempio di webmapping in html/ajax:
http://www.sardegnaturismo.it/index.php?xsl=66&s=1&v=9&nodesc=1&c=63&paese=090089

"Simone Gadenz" <simone.gadenz a jrc.it>
Sent by: gfoss-bounces a faunalia.com
12/10/2006 15.48
Please respond to Geographic Free and Open Source Software - Italian
mailing list