[Gfoss] INSPIRE

Paolo Cavallini cavallini at faunalia.it
Wed Nov 22 20:15:57 CET 2006

Data search services designed for the public will generally be free of
charge, although the directive allows fees to be charged for access to
data that has to be updated frequently, such as weather reports.

Detta cosi' non pare orrenda.
Qualcuno ha il tempo di analizzare la cosa piu' in dettaglio e darci una
sua versione dei fatti?
Grazie.
pc